Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Proszę skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, email lub zadzwoń (Tomasz - 603-704-684, Maciej - 605-833-575).

O każdej zmianie statusu zamówienia Klient jest informowany na bieżąco. Jeśli jednak chciał(a)byś uzyskać dodatkowe informacje lub dokonać zmian, prosimy o kontakt.

Tak. Jeżeli chciałbyś odebrać sprzęt osobiście poinformuj nas o tym wcześniej.

Tak. Podczas składania zamówienia, proszę podać niezbędne informacje.

Termin realizacji standardowego zamówienia wynosi średnio do 2 dni roboczych. Wyjątek stanowią zamówienia na produkty, które nie są aktualnie dostępne. W tym przypadku termin realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym Nabywca jest niezwłocznie informowany. W przypadku zamówień specjalnej (indywidualnej) konfiguracji sprzętowej czas realizacji zamówienia może wynieść od 2 do 6 tygodni.

Po odebraniu przesyłki od kuriera należy w jego obecności sprawdzić czy opakowanie nie nosi widocznych śladów uszkodzeń lub prób otwarcia. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy w obecności kuriera sprawdzić stan produktów znajdujących się w przesyłce. Jeżeli zawartość przesyłki będzie uszkodzona, bądź będą braki towaru należy spisać protokół szkody. Dokument powinien posiadać kurier.

Skontaktuj się z nami telefonicznie (605-833-575 ; 603-704-684) lub mailowo: Maciej albo Tomasz.